miércoles, 6 de octubre de 2021

libèl·lula

La libèl·lula és un tòtem, a gairebé tothom simbolitza maduresa i profunditat, així com el canvi de perspectiva de l'auto-realització, la maduresa emocional i entendre el significat de la vida. El vol sobre l'aigua representa els aspectes que estan més enllà de la superfície.

La libèl·lula pot moure en totes les direccions, aquesta agilitat suposa poder i equilibri cosa que només s'aconsegueix amb maduresa emocional.

Com a animal tòtem representa canvis per ressorgir, èxits, prosperitat, força o felicitat. Des temps remots, la libèl·lula es veu com a signe de fortuna, poder i equilibri.

Segons el feng shui, veure libèl·lules a la casa o el jardí dóna bona sort a la feina o en els negocis. I somiar amb libèl·lules significa bona sort i canvis.

Per a mi la libèl·lula és un símbol molt important a la meva vida, ja que  desde ben petit vaig al poble tots ela anys, i allà veig a la meva àvia, ella es la que hem va ensenyar l'autèntic significat d'aquest símbol. Amb ella anava a la borera del riu on sempre estava ple de libèl·lules, les quals venien on estabem agafant pedres i tocant l'aigua freda. Un dia la meva àvia és va aturar i hem va dir: " Les libèl·lules, són uns insectes especials, fixa't en la seva bellesa, en el seu equilibri, aquest insecte simbolítza una altre visió de les coses, les libèl·lules veuen tot desde un altre perspectiva, i no per això son menys que nosaltres, sinó que han aconseguit mediant la maduresa de la seva espècie i mediant una llarga evolució conseguir aquesta diferent perspectiva". Desde aquell dia cada cop que veig una libèl·lula m'enrecordo  de la meva àvia, i sempre que vaig al poble el primer que faig es anar al riu per la tarda a observar les libèl·lules i com volen tranquilament.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

 VIDEO MOTIVACIONAL VALORANT